Qualessu tipu di tessuti sò megliu per u fitness fitness?

Quandu cercate a ropa di palestra, in generale avete bisognu di cunsiderà dui fatturi principali: a gestione di l'umidità è a capacità di respirazione.A sensazione è l'adattazione sò ancu impurtanti, ma quandu si tratta di u tessulu propiu di vestiti d'eserciziu, hè bonu per sapè cumu u sudore è l'aria calda affettanu a robba.

A gestione di l'umidità si riferisce à ciò chì u tessulu face quandu diventa umitu o bagnatu.Per esempiu, se u tela resiste à l'absorzione, hè cunsideratu cum'è umidità.S'ellu diventa pesante è umitu, ùn hè micca ciò chì vulete.

A capacità di respirazione si riferisce à quantu facilmente l'aria si move à traversu u tissu.I tessuti traspiranti permettenu à l'aria calda di scappà, mentre chì i tessuti più stretti mantene l'aria calda vicinu à u vostru corpu.

Quì sottu, truvate una descrizzione di i tessuti più cumuni in vestiti di furmazione:

Poliester

U poliester hè u materiale principale di i tessuti di fitness, pudete truvà in quasi tuttu ciò chì pigliate in una tenda di vestiti sportivi.U poliester hè incredibilmente durable, resistente à arrughe è umidità.Hè ancu respirabile è ligeru, cusì a vostra sudore s'evapora attraversu u tissu è vi stà relativamente seccu.
Malgradu a so ligerezza, u poliester hè in realtà un insulatore abbastanza grande, chì hè per quessa chì parechje marche l'utilizanu in vestiti di entrenamentu di u clima fretu in più di tanke, tees è shorts.

Nylon

Un altru tissutu assai cumuni hè u nylon, hè molle, resistente à u muffa è u muffa è elasticu.Si flexione cun voi mentre si move è hà una grande ricuperazione, chì significa chì torna à a forma è a dimensione pre-allungata.
Nylon hà ancu una tendenza fantastica à caccià u sudore da a vostra pelle è attraversu u tela à a capa esterna induve pò evaporà.Truverete u nylon in quasi tuttu, cumpresi reggiseni sportivi, biancheria intima di performance, canotte, T-shirts, shorts, leggings è sportswear per u clima fretu.

Spandex

Pudete cunnosce spandex da u nome di marca Lycra.Hè estremamente flessibile è elasticu, facendu fantastico per e persone chì facenu esercizii chì necessitanu una larga gamma di muvimentu, cum'è yoga è pesi.Stu tessulu sinteticu si trova principarmenti in a robba stretta di a pelle, cum'è shorts di pista, leggings è bra sport.
Spandex ùn hè micca u megliu per caccià l'umidità è ùn hè micca u più traspirante, ma quelli ùn sò micca destinati à esse i benefizii chjave di stu tessulu: Spandex si estende finu à ottu volte a so dimensione abituale, offre un muvimentu senza restrizioni è còmode in tuttu. mudelli di muvimentu.

Bambù

U tessulu di bambù hè ancu fattu in vestiti sportivi di gimnastica avà, perchè a polpa di bambù rende un tessulu naturali ligeru, hè sicuramente un tessulu premium.Le tissu en bambou offre plusieurs caractéristiques que tous les amateurs de fitness adorent : évacue l'humidité, résiste aux odeurs, régule la température et incroyablement doux.

Cuttuni

U tissu di cuttuni hè estremamente assorbente, hà alcune qualità di riscattu: u cuttuni si lava assai bè è ùn si mantene micca l'odori cum'è certi altri tessuti.Qualchidunu di vestiti cum'è t-shirt è stringer vest usatu più da u tela di cuttuni, u so pupulare.

Mesh

Alcune di i vestiti di gimnastica sò fatti di tela di maglia, postu chì u pesu ligeru, traspirante, è assai elasticu, chì hè assai morbidu, stu tipu di tela hà una migliore permeabilità di l'aria, soprattuttu quandu avemu eserciziu, chì ci aiuta à sudà megliu.


Tempu di post: Jul-14-2022