Qualessu tipu di etichetta di logu hè adattatu per i vestiti sportivi?

Qualessu tipu di etichetta di logu hè adattatu per i vestiti sportivi?

A prima risposta hè l'etichetta di silicone, se a vostra marca di vestiti / marca di vestiti sportivi hè altu rendiment è di bona qualità.

I vestiti sportivi sò generalmente inclusi:

1. Set di Yoga

2. Leggings

3. Pantaloni di sudore

4.Stringer Vest & Tank Top

 

Sti tessuti sò generalmente: Poliester, Nylon Polyamide, Spandex, Cuttuni.

U trasferimentu di calore di l'etichetta di silicone 3d nantu à questi vestiti sò assai boni è di lussu, hè un modu assai bonu per mostrà a vostra marca di vestiti, cum'è assai bona marca di vestiti sportivi:

Nike, Puma, Addidas, Fila, tutti piacenu sti etichette di silicone.

Pò esse etichette 2D riflettenti, è patch di logu di silicone alzati, etichette di silicone di trasferimentu di calore di stampa piatta, ogni tipu di disinni di logu unichi ponu esse fatti in questu silicone.

disignu di l'etichetta.

1. Set di Yoga

U set di yoga spessu usa l'etichetta di trasferimentu di calore di stampa piatta, perchè hè un tessulu spandex strechy assai grande, cusì hè megliu aduprà silicone per fà a parte di u logu, altrimenti serà faciule.

a rumpiri, è micca sustinutu nant'à a parti logu.

 

2. Leggings

ancu cù materiale spandex, megliu aduprà etichetta di trasferimentu di calore di stampa piatta, megliu aduprà silicone per fà a parte di u logu,

altrimenti sarà facile à rumpiri, è micca sustinutu nant'à a parti logu.

eccettu u silicone, cum'è lululemon, leggings è bra sport di yoga sò populari per utilizà l'etichetta di trasferimentu di calore riflettente d'argentu

3. Pantaloni di sudore

 

4.Stringer Vest & Tank Top

a maiò parte di elli sò cuttuni, o poliester, hè accoltu assai diverse etichette logu, etichetta di silicone 3D serà un disignu fantasticu nantu à questi vestiti.

pò ancu esse testu nantu à a superficia, questu hè a parte di i picculi dettagli per paragunà a vostra marca cù altre marche di vestiti.

 

Avemu più opzioni d'accessori di vestiti per e marche di vestiti, micca solu l'etichetta di trasferimentu di calore in silicone 3d per i vestiti sportivi, l'attivi.

serviziu unicu da vestiti à accessori di vestiti cù parechje opzioni cum'è etichette di trasferimentu di calore in silicone 3d / ricami / serigrafia /

Etichetta riflettente di trasferimentu di calore / ferru nantu à patch

Vi mustraremu più accessori cum'è patch ricamati per felpe, felpe, giacca, marca di vestiti di stili differenti, tipu diversu

vestitu, vi furniremu accessori perfetti per accende a vostra marca.

 


Tempu di Postu: 06-Oct-2022